Pages

piątek, 20 lutego 2015

InStyle UK

Dopiero rok 2015 się rozkręca a Ricie już udało się trafić na okładki takich magazynów jak Cosmopolitan PL, NYLON czy JOY Indonesia. Teraz przyszedł czas by zobaczyć piosenkarkę na okładce kwietniowego wydania magazynu InStyle UK. 
   


Pomimo tego, że Ora zawitała na okładkę, również udzieliła dla tego magazynu wywiadu.
Wypowiedzi Rity możesz znaleźć poniżej.



 O odrzuceniu:
"Powiedziano mi 'nie' tak wiele razy w mojej karierze. To nie oznacza, że to jest koniec...Ja potrafię pamiętać każde pojedyncze 'nie' powiedziane mi w moim życiu. One nie opuszczają mojego mózgu. Ale one budują cię." 
  
O roli w 50 Twarzach Grey'a:
"Usłyszałam o przesłuchaniu i zwróciłam się do Sam Taylor-Johnson z pomysłem na ścieżkę dźwiękową. Powiedziałam: "Bardzo chciałabym się zaangażować ponieważ byłam fanem książki." A następnie Sam powiedziała: "Dobrze, dlaczego nie jesteś na przesłuchaniu?" I powiedziałam: "Jasne...Mam kilka pomysłów piosenek, Wyślę Ci je skończone." A ona powiedziała: " Nie, dlaczego nie jesteś na przesłuchaniu do filmu?" A ja byłam jak "Co?" Zrobiłam trochę aktorstwa, ale szczerze nie spodziewałam się obsadzenia w tej roli. Myślałam, co mam do stracenia? Przesłuchana jak wszyscy inni - było wiele innych ludzi w kadrze. Nie dostałam jakiegokolwiek specjalnego traktowania. Udoskonaliłam swój amerykański akcent, koniec końców, dostałam to."

O byciu trenerem w The Voice:
Powiedziałam 'nie' od razu. Kocham show, ale chciałam skupić się  na moim drugim albumie. A potem rozmawiałam z Will'em, i on powiedział: "Posłuchaj, jeśli ty tego nie zrobisz, ja nie będę tego robić." To naprawdę najlepsza decyzja jaką uczyniłam. To jest tak zabawne. Kocham to. Uczę się wiele o sobie, będąc trenerem. Zaczynam ufać moim instynktom. Kiedy siedzisz w tym krześle, nie możesz pytać co kto myśli, tylko musisz to zrobić."






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz