piątek, 17 kwietnia 2015

RITA DLA ELLE - WYWIAD

Magazyn ELLE przeprowadził drogą mailową wywiad z Ritą. Pytania, które zadali Ricie dotyczyły przed wszystkim mody oraz najnowszej kolekcji dla Adidas Originals. Zapraszam do przeczytania tłumaczenia! 

Bardzo eksperymentujesz ze swoim wyglądem. Czy są jakiekolwiek stare trendy kosmetyczne lub modowe, których nigdy nie udało Ci się spróbować, ale chcesz? 
"Nie jestem tak bardzo przy trendach. Wole raczej skupić się na tym co lubię nosić, co sprawia, że czuje się dobrze i [co] pomaga mi wyrazić, kim jestem."  
Czy patrzysz na jakoś ikonę stylu?
"Kocham Gwen Stefani i jej czadowy punk rockowy wygląd. Zawsze patrze u niej za inspiracją."
Byłaś niedawno w 50 Twarzy Greya, a twój makijaż był dość trafny. Czy twoja postać francuskiej eleganckiej dziewczyny wpłynęła na twój styl w jakikolwiek sposób?
"Ciemny bob był zdecydowanie nowym wyglądem dla mnie! Zawsze kocham zmiany mojego wyglądu i próbowanie nowego stylu, więc to nie było niezwykłe, chociaż noszenie peruki
oznaczało, że mogę zmienić to z powrotem. Właśnie zrobiłam paryski wygląd na mój nowy teledysk do "NY Raining" z Charles'em Hamilton'em. Taki sam rodzaj atmosfery."
Masz noszony niejeden odważny element. Co uważasz za swoje największe ryzyko modowe?
"Trudno wybrać tylko jedno...Lubię przekraczać granice i próbować nowych rzeczy. Myślę, że ścięcie wszystkich moich włosów było moją największą drastyczną zmianą niedawno. Mój stylista włosów Chris pchnął mnie ku spróbowaniu i jednej nocy byliśmy do 2 [w nocy] i tylko powiedziałam: "Okey, nadszedł czas" i on ściął to wszystko."
Bardzo fajnie! Więc jaką twój własny styl ma inspiracje do projektu twojej linii Adidas Originals?
"W każdą kolekcji lubię włączyć ogólny temat czy pomysł, który przemawia do mnie, ale jeszcze sprawia, że projekt to coś do noszenia oraz pełne przyjemności dla wielu różnych odbiorców. Do mojego najnowszego projektu, przyszłam z nadrukiem smoka jako ody do mojej miłości do podróżowania i kultury Azji. Byłam [tam] po raz pierwszy w zeszłym roku i nauczyłam się tak wiele - Nie mogę się do czekać, aby wrócić. Mój "biały dym" [zakres] jest bardzo duży w przeciwieństwie do tych jasnych kolorów, ale odzwierciedla inną stronę mojej osobowości. To jest bardziej medytacyjne, refleksyjne i poważne."
 Powiedziałaś The Hollywood Reporter, że rozmawiałaś z projektantami takimi jak Isabel Marant i Victoria Beckham, aby pomogli zaprojektować twoją kolekcję. Dlaczego dotarłaś do nich?
 "Jak zawsze tworzyłam wizje płyt i różnych projektów w mojej głowie, to było dla mnie ważna, aby uczyć się od niektórych najlepszych z branży, jak podejść do moich pomysłów i stworzyć je w rzeczywistości."
Masz już jakieś opinie od innych sławnych przyjaciół?
"To było niesamowite zobaczyć zarówno fanów i przyjaciół jednakowo noszących moją linie. Moją ulubioną rzeczą jest zaglądanie na instagrama i zobaczenie różnych ludzi w każdym wieku noszących części z kolekcji. To była jedna rzecz, po prostu widząc moje projekty ożywiające się; to było niesamowite, inna rzecz, zobaczyć ludzi na całym świecie wymiatających w ich własny sposób."
Niesamowite. Twój własny wygląd przebył długą drogę. Jakie modowe rady dałabyś 18-nastoletniej sobie?
"Po prostu być! Tu nie chodzi o trendy i wyglądnie w pewien sposób. Chodzi o noszenie, tego co mówi do ciebie, co pomaga wyrazić kim jesteś i co sprawia, że czujesz się komfortowo w środku i na zewnątrz." 
  Źródło: ELLE Tłumaczenie: OraDailyPL


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz