piątek, 10 kwietnia 2015

RITA DLA FEMAIL - WYWIAD

Rita rozmawiając z FEMAIL powiedziała wiele ciekawych rzeczy na temat jej stylu oraz najnowszej kolekcji dla Adidas.

"Dragon Print jest całkowicie o mojej miłości do podróżowania i przemakania różnymi kulturami. Sam wydruk jest inspirowany kulturą Azji i jednym z jego najbardziej rozpoznawalnych symboli."

"Mam skontrastowane to z dopasowanym, koszykówkowym stylem cięcia, który był inspirowany amerykańską kulturą. Mój White Smoke Pack jest połączeniem ciała-umysłu-duszy, o zabraniu chwili na refleksję. Grafika pochodzi z wizualnego tworzenia dymu
podczas gdy palono kadzidło." 

"Uwielbiam bycie zdolnym iść na spotkanie projektowania z tymi szalonymi pomysłami, a następnie mieć możliwość stworzenia produktu, który nie istniał przedtem. Od początkowych etapów, do zobaczenia moich fanów ubranych w ubrania i buty - to było niesamowite przeżycie."

"Każdy z moich paków ma różny krój i styl. Jestem osobiście bardziej chłopczycą, ale również kocham ubierać się i nosić długie suknie, więc moje projekty ucieleśnieniem tego kontrastu. Niemal zawsze  noszę co wygląda i w czym czuje się dobrze, nie obserwuje trendów . Więc staram się tworzyć ubrania, które pasują, umożliwiają osobie nosząc to tworzenie jednak własnego pasującego osobistego stylu." 

"Zawsze uwielbiałam londyński styl uliczny, ale zaczęłam łączyć to z bardziej amerykańskim stylem, więcej czasu spędziłam tutaj. Ale w USA czy UK zawsze byłam sneakerhead. Adidas ma zawsze podstawę w mojej szafie, więc to było naturalne dopasowanie dla mnie do współpracy z nimi. Jestem po prostu wdzięczna, żę chcieli pracować ze mną."

"Kiedy mam wolny dzień, spędzam dzień w moim łóżku, oglądając filmy w piżamie, jedząc jedzenie na wynos. Wydaje mi się, że to chyba szczęście, że nie mam zbyt wielu dni wolnych, ale zawszę lubię w pełni korzystać z chwili jak mogę." 

"Dopiero zaczynam otrzymywać więcej w Hollywoodzkim świecie filmu, więc bardzo chciałabym kontynuować tą drogę. Ale muzyka była zawsze i będzie zawsze bywać moją główną miłością i pasją." 

"W ciągu 5 lat, mam nadzieję, że nadal będę tworzyć muzykę i będę w stanie żyć moimi marzeniami otoczona ludźmi, których kocham, Jestem tak wdzięczna za szanse, którą miałam dotychczas. Jestem podekscytowana aby zobaczyć co przyniesie przyszłość."


Dragon Print Pack oraz White Smoke Pack ukażą się już 1 maja! 



Źródło: FEMAIL Tłumaczenie: OraDailyPL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz