czwartek, 30 kwietnia 2015

WYWIAD Z RITĄ DLA GLAMOUR

Wywiad został przeprowadzony 19 marca 2015 podczas 100 rocznicy butelki Coca Coli przez Leanne Bayley z Galmour.

Cześć Rita, to jest bardzo ekscytująca seria The Voice - dzięki wam - jak się masz ze znalezieniem doświadczenia?
"To naprawdę miłe z twojej strony, cóż jestem zadowolona, że to przeszło tak dobrze i oceny napłynęły tak duże, ponieważ to naprawdę jest wspaniałe show. To po prostu potrzebowało tylko małego pchnięcia, i myślę, że bycie w moim wieku i mówienie za moje pokolenie pomogły wyjść temu trochę. To jest niesamowite, wszyscy trenerzy oferujący różne aspekty przemysłu muzycznego, więc czuję, że to była tylko kwestia czasu i bardzo się cieszę, że postanowiłam to zrobić."  
 Musisz zobaczyć mnóstwo tweetów, jak myślisz, że przybywasz do brytyjskiej publiczności?
"To świetna odpowiedź. Pierwszy na cztery odcinki nie byłam aktualnie w kraju, byłam w LA, więc wszystko miałam w odpowiedziach Twittera. Więc czytałam je i
czytałam je jak, 'Co się dzieje?!' Pytałam moich przyjaciół na FaceTime o mnie! Reakcja była zaskakująco świetna i jestem bardzo zadowolona, że postanowiłam być sobą."
Każdy mówi o innych trenerach, ale spędzasz czas z Emmą Willis i Marvinem Humes między zajęciami?
"Ahh błogosławić ich! Tak, oczywiście, oni są zabawni ale naprawdę mają wiele pracy do zrobienia, my mamy więcej przerw niż oni. Zaczynają bardzo, bardzo wcześnie."
 Chciałabyś kiedykolwiek duet z jakimś twoim kolegą z Voice?
"Jak w współ-trenerach? Tak! Bardzo chciałabym, mam na myśli, pracować obok gromady legend zwłaszcza Sir Toma. Nigdy nie wiadomo, może, może przecież być to ogromy głosowy soundtrack!"   
Poszłaś jako brunetka do 50 Twarzy Greya - jakie było przeżycie na planie?
"To było niesamowite, to było świetne ponieważ to jest naprawdę fajna tocząca się kontynuacja, więc to tylko zamierza rosnąć i szczerze mówiąc była to szybka rola epizodyczna. A jeśli czytasz powieść, moja postać jest naprawdę rzeczywiście w tym za tą ilość czasu. Idąc naprzód, to będzie bardzo ekscytujące aby wrócić do tego."    
Masz jakieś newsy o Ciemniejszej stronie Greya?
"Dobrze wiem, że to jest w bardzo wczesnym etapie, więc nie wiem za dużo. Ale nie mogę się doczekać aby wiedzieć, ponieważ zaufaj mi, będę pierwsze jak 'Rah!'" 
Chciałabyś przejść bardziej do aktorstwa?
"Tak, chciałabym zrobić więcej w aktorstwie. Myślę, że jest to coś , czym jestem zdecydowanie pasjonatem. To musi być właściwa rola, właściwa historia."
 Możemy sobie wyobrazić ciebie jako superbohatera Kick Ass...
 "Powiedziałam, że chcę być superbohaterem jeden dzień. Ale tylko zrobiłam coś dla Weinstein Company z niezwykłym reżyserem nazywającym się Antoine Fuqua, i to nazywa się Southpaw. Chodzi o boksera, granego przez Jake'a Gyllenhaal, i to jest bardzo ekscytujący film. Uwielbiam to, nie mogę się doczekać aby być w nim. Gram prawdzie kontrowersyjną rolę epizodyczną, ale to jest również o budowaniu, budowaniu i budowaniu i budowaniu [mojego doświadczenia w filmach]. 
Jak wiadomo  zrobiłaś kilka niesamowitych współpracy - kochamy twoją kolekcje Adidas - ale chciałabyś kiedyś zrobić swoją własną markę czy własną kolekcję, że tylko ty?
"O mój boże, oczywiście. Myślę, że jest to niesamowita okazja, aby położyć mój fundament, aby nauczyć się tak wiele jak mogę, mimo, że to jest sportowa marka to wciąż ma wiele historii i niesamowity zespół. Upewniam się, odwiedzam wszystkie fabryki i szkicuje wszystko - nawet jeśli nie mogę narysować - patrzę na wszystkie tkaniny. Chciałam dowiedzieć się tak wiele jak to możliwe, ale to jest w porządku, uwielbiam to robić. I pewnego dnia w przyszłości, na sto procent, chcę własną etykietę."
 A jak przewidziałabyś to bycie?
  "Zdecydowanie będę 'tam', nie wiem gdzie będę twórczo w tej sytuacji, ale kiedy tylko jestem gotowa, to zdecydowanie będę tam i tak jakby kolorowa może."
Jesteś bardzo blisko ze swoim osobistym stylistą, opisz więź , którą macie i czy zawsze zgadzasz się na styl?
"Tak, chodzi o bycie szczerym i stanie na swoim miejscu. Czasami on [stylista] przychodzi z wizją i mówi 'to jest to co czuję, to musi być' i myślę, że to działa. On używa swoich doświadczeń i badań, podczas gdy ja tylko podążam moim przeczuciem. Czasami pokazuje mi, i jestem jak 'Nie, nie dziś', a on jak 'Co, nie rozumiem, podobało Ci się to wczoraj?' a ja jestem jak 'tak, dobrze, nie dziś'. Idę za moim przeczuciem, natomiast na koniec dnia, moje dwa punkty są efektowne jak to możliwe oraz tak sexy jak może być."
Kto jest twoim zdaniem niezmienną ikoną stylu i urody?
"Keira Knightley, ona jest piękną, angielską aktorką. Jest prawdziwą angielską różą i bardzo czyta oraz podoba mi się ona. Jest niesamowitą aktorką. Ona jest prześliczna."
Z kim chciałabyś mieć zwariowany piątek?
"Z Dianą Ross."
To było tak dobre! Boa z piór,
"Tak! I mnóstwo cekinów na sukience"
 Rozmawialiśmy z Charli XCX, a gdy zapytaliśmy ją kto chciałby mieć imprezę w TopShop, po zmroku, odpowiedziała, że...
"Ah tak! Charli jest jak mała impreza, kocham ją , ona jest jednym z najsympatyczniejszych ludzi jakich spotkałam w tej branży, ona jest jednym z najlepszych tekściarzy i gwiazd popu. Wszakże ona jest rock'n'roll man. Zrobiłyśmy piosenkę razem ponieważ szanuje jej indywidualność. Kocham to, że po prostu nosi to co chce."
 Ona jest naprawdę zadziorna także.
"Ona jest zadziorna. Ona jest jak wszystko co kocham w tym przemyśle, tam jest wiele rzeczy do nienawiści, więc ona jest wszystkim co kocham w tym."
Rita: Kocham Was 


Tłumaczenie: Ora Daily PL  Źródło: Glamour 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz